Systemy bezpieczeństwa sieciowego
ActivIdentity Card Management System (CMS) to kompletne i elastyczne rozwiązanie zarządzania kartami, tokenami i innymi elektronicznymi identyfikatorami użytkownika. CMS odpowiedzialny jest za procesy wydawania oraz administrowania wymagane we wprowadzeniu elektronicznych identyfikatorów w organizacji. ActivID CMS pozwala zarządzać kartą, jak również znajdującymi się na niej danymi, apletami, oraz cyfrowymi identyfikatorami wliczając certyfikaty PKI - przez cały cykl życia karty inteligentnej. ActivID CMS pozwala zminimalizować czas oraz koszty związane z wydawaniem oraz obsługą kart cyfrowej tożsamości stanowiąc idealną platformę zarządzania wielofunkcyjną przepustką oraz innymi opartymi na karcie inteligentnej identyfikatorami pracowników.
Zastosowanie systemu CMS pozwala znacznie uprościć a przede wszystkim usystematyzować procedury związane z wydawaniem kart pracownikom, zmianą ich zawartości - np. wygenerowaniem kolejnego certyfikatu. Bardzo ważne jest również zapewnienie obsługi sytuacji awaryjnych: od prostych przypadków wymagających odblokowania PIN chroniącego kartę w przypadku jego zapomnienia do bardziej skomplikowanych jak konieczność wydania tymczasowej lub stałej karty zastępczej w przypadku zniszczenia, kradzieży lub zgubienia przez pracownika.
Schemat wdrożenia ActivIDentity CMS i jego integracji z zasobami firmowymi.